1. 1.Status van uw bestelling.
  2. 2.Bezorg en afhaalopties.
  3. 3.Adres wijzigen.
  4. 4.Hoe werkt het retourneren?
  5. 5.Terugbetaling.

1. Status van uw bestelling.

Hoe weet u nou hoe de bestelling verloopt? Heel makkelijk, zo:

De bestelling U ontvangt
U heeft een bestelling geplaatst en afgerekend. U krijgt een automatische bevestigingsmail dat u succesvol heeft afgerekend.
Wij krijgen uw bestelling binnen en nemen hem in behandeling. U krijgt een bevestigingsmail dat uw bestelling in behandeling is genomen
Uw bestelling is afgegeven aan onze vervoerder. U krijgt een bevesigingsmail dat uw bestelling verzonden is. De vervoerder zal u een verwacht leveringsschema toesturen.

2. Bezorg en afhaalopties.

Wat is er allemaal mogelijk? Dat leest u hier:

Bezorgoptie Bezorgmoment Kosten
Gratis bezorgen (bij bestellingen boven €75,-) volgende dag levering Gratis
Weekend bezorging binnenkort mogelijk! -------- -------
Standaard bezorging (bij bestellingen onder €75,-) volgende dag levering €10,-
Ophalen in de winkel zelfde dag Gratis

bulstra-transport-veel-vrachtwagens.jpg

Gratis bezorgen

Als u bij ons boven de 75euro en voor 12:00 besteld wordt uw bestelling de volgende dag geleverd! De vervoerder stuurt u een email met de specifieke informatie betreffende uw bezorging.

Besteld u na 12:00, maar wilt u uw pakket toch de volgende dag hebben? In de meeste gevallen zal de bestelling er de volgende dag ook zijn. Wilt u het zekere voor het onzekere? Neem dan contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We zullen altijd ons best doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt!

Uiteraard is het mogelijk dat een product onverhoopt niet op voorraad is. Als dit het geval is wordt er meteen persoonlijk contact met u opgenomen en wordt u duidelijk geinformeerd over de voortgang van de bestelling.

Weekend bezorging

Onze huidige vervoerder biedt deze mogelijkheid helaas niet. We zijn ondertussen wel bezig met andere partijen die dit wel doen. Hou het in de gaten!

Standaard bezorging

In principe het zelfde verhaal als bij de gratis bezorging.

Wel zijn wij druk bezig om de bezorgkosten omlaag te krijgen! We weten dat in vergelijking met concurrenten wij hoge bezorgkosten hebben. Hopelijk maken wij dat weer goed door de beste informatie en hulp te bieden!

Ophalen in de winkel

Wij hebben een fysieke winkel waar u 6 dagen in de week (maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 17:00) terecht kunt voor het afhalen van uw bestelling. Ook kunt u ons het hemd van het lijf vragen en gebruik maken van die meer dan 55 jaar aan kennis en ervaring. Oh ja.... en de koffie staat ook altijd klaar! :

3. Adres wijzigen

Uw adres wijzigen is heel simpel. U kunt dit namelijk doen in uw account. U logged in met uw eigen naam en wachtwoord en ga naar het kopje adresgegevens. Hier kunt u een factuuradres en bezorgadres opgeven.

4. Hoe werkt het retourneren?

Het retourneren doet u door het pakket terug te sturen naar:

Faduursma.nl

Metaalstraat 8

8471 AA

Wolvega

onder vermelding van : Retournering

5. Terugbetaling.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen zullen we het controleren.  Als dit goedgekeurd is zal het aanschafbedrag binnen 3 werkdagen overgemaakt worden.

Houdt u er wel rekening mee dat banken verschillende overschrijvingsduur kunnen hebben. Dit kan tot 5 werkdagen in beslag nemen.

Duurt het nog langer neemt u dan contact met ons op.