Op deze pagina vindt u, zoals al vermoed wordt, de veelgestelde vragen betreffende onze service.

Ik wil bestellen, maar ik kom niet verder? 

Het is heel irritant als een webshop bestelling niet vlekkeloos verloopt! Gelukkig is er vaak een snelle oplossing. Zoals het verwijderen van de cookies in uw browser. Dit gaat vaak via de instellingen>opties van uw browser. Hier kunt u dan kiezen voor privacy/beveiliging en uw cookies daar verwijderen. Ook kunt u even testen of het aan de cookies ligt door een privé-venster te openen, dit kunt u ook wederom doen via de instellingen van uw browser. Ook kan een browser soms om onverklaarbare redenen conflicten geven met een webshop. U kunst dus ook een andere browser proberen.

Werkt geen van deze oplossingen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling afronden maar kom niet verder dan de adresgegevens?

Met het overgaan naar de nieuwe webshop is er een apart veld toegevoegd voor uw huisnummer. In de vorige webshop stond die in dezelfde regel als het adres. Als u uw adresgegevens wijzigt en het huisnummer apart toevoegt zult u

Ik kan polyesterplaat niet aan mijn winkelwagen toevoegen?

Doordat polyesterplaat heel erg afwijkende dimensies heeft van onze andere pakketten zijn de verzendkosten ook hoger en kunnen we deze niet in dezelfde staffel meenemen als onze andere pakketten. Wilt u polyesterplaat bestellen? Neem dan even contact met ons op.

Ik kan pu-plaat niet aan mijn winkelwagen toevoegen?

Doordat pu-plaat heel erg afwijkende dimensies heeft van onze andere pakketten zijn de verzendkosten ook hoger en kunnen we deze niet in dezelfde staffel meenemen als onze andere pakketten. Polyesterplaat bestellen? Neem contact met ons!

Ik Heb na 12:00 besteld, maar heb het product morgen nodig?

Goed nieuws voor u!  Doorgaans worden bestellingen meteen ingepakt en klaargezet voor verzending. Onze vervoerder heeft alleen geen vaste tijden wanneer ze de pakketten bij ons op komen halen, behalve dat dit na 13:00 gebeurt. Wel is het vaak zo dat de vervoerder pas aan het eind van de middag de pakketten komt ophalen en er dus ruim tijd is om latere bestellingen klaar te zetten.

Wilt u zeker weten of uw pakket de volgende dag bezorgd kan worden? Neem dan even telefonisch contact met ons op.

Bezorgen jullie ook in het weekend?

Tot op heden is dit nog niet het geval. We zijn bezig met andere partijen en hopen zeer binnenkort ook in het weekend te kunnen leveren! Houdt u het nieuws-gedeelte van de webshop in de gaten of checked u onze facebook pagina voor updates hier over.

Waarom hanteren jullie zulke hoge vrachtkosten?

Deze vraag is horen we vaker en het antwoord is heel simpel. Vrachtkosten zijn nou eenmaal hoog, zeker voor onze branche. We verzenden nou eenmaal chemische stoffen en hier zitten vaak toeslagen op. Wel zijn we druk bezig met onze en andere vervoerders om te zien of we u betere prijzen kunnen bieden. Snel meer hierover!

Gebruiken jullie ook track&trace?

Track&trace wordt niet gebruikt door onze vervoerder. Wel wordt u door onze vervoerder op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling. U krijgt hierover een email met daarin een geschat tijdvak. Bij het bestellen in de webshop kunt u bij opmerkingen vermelden dat u van te voren gebeld wilt worden.